Det nye Unilogin

Information til forældre på BøF om det nye Unilogin

Tirsdag d. 18. februar lanceres det nye Unilogin og senest en måned herefter skal alle børn have ny adgangskode. Dette sørger vi for på BøF, men hvis et barn har glemt sin adgangskode, kan barnet få hjælp af en lærer eller dig som forælder til at få tildelt en ny kode. På denne side er der information om det nye Unilogin og hvordan du som forælder kan tildele dit barn en ny kode.

I materialet herunder er der en infofolder, to videoer og en trin-for-trin guide med information om det nye Unilogin.

(Det nye Unilogin giver mulighed for en form for to-faktor login, dette anvendes ikke på BøF, se derfor blot bort fra denne information i materialet herunder.)

Folder forældre.pdf

Infofolder om det nye Unilogin

Tryk på ikonet i øverste højre hjørne af dokumentet (en pil i en firkant) for at åbne i en ny fane.

Forælder Tekstet.mp4

Informations-video om det nye Unilogin

Informationsvideo omkring ændringerne i Unilogin. Børnene vil få en adgangskode, hvor kompleksisteten af koden afhænger af barnets klassetrin.

Forældre video - klik Tekstet.mp4

Ny adgangskode til dit barn

Informationsvideo om, hvordan du med dit eget nemid kan hjælpe dit barn med at få ny adgangskode.

Tildel elev ny adgangskode - NemID - Forælder.pdf

Trin-for-trin: ny adgangskode til dit barn